top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiPandora

"Confesiunea unui preot" de Sierra Simone


Exista multe reguli pe care un preot nu le poate incalca.Un preot nu se poate casatori. Un preot nu isi poate abandona enoriasii. Un preot nu poate incalca increderea sacra pe care parohia si-a pus-o in el. Reguli care par a fi evidente.Reguli pe care mi le amintesc in timp ce imi fac nod la briu.Reguli dupa care jur sa traiesc in timp ce imi pun vesmintele si imi ajustez patrafirul. Mereu am fost bun la urmat reguli. Pina cind a aparut ea. Numele meu este Tyler Anselm Bell. Am douazeci si noua de ani. Am o diploma de licenta in limbi clasice si un masterat in teologie. Sunt in aceasta parohie de cind am fost repartizat cu trei ani in urma si imi place aici. Cu citeva luni in urma, mi-am incalcat juramintul celibatului pe altarul bisericii pe care o slujesc si Dumnezeu sa ma ajute as face-o din nou. Sunt un preot, iar aceasta este confesiunea mea.




968 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Yorumlar


bottom of page