top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiPandora

Capitolul 20



De ce sunt bărbații atât de fascinați de " fetele rele"? O femeie care este excepțional de sigură în sexualitatea ei, care savurează în mod clar contactul fierbinte, a cărui atitudine spune, "Doar ia-ma" această femeie nu va fi lipsită niciodată de atenție.

"Proprietarul" tău, desigur, este un gentleman și te respectă prea mult pentru a te uita chiar și daca se uită la o altă femeie, indiferent cât de obraznic este comportamentul ei. Și fără îndoială că iubește faptul că ești mereu o doamnă perfectă. Totuși, există o parte din el - și cred că știi ce parte - care ar vrea să te vadă ca pe celelalte femei, un pic mai perversă...

Aceasta este săptămâna în care o vei face! Cel mai bun mod de a-l încălzi pentru asta este să-l prinzi în public - la slujba sa sau cu un grup de prieteni - și să-i șoptești, atât de aproape încât să simtă respirația ta fierbinte pe gât, „Arăți foarte bine azi. Și am o dorință nebună să te "fut". "

El va rămîne surprins. "M-am atins de tine și știi ce? Chiloții mei sunt umezi." Pulsul lui va exploda. "Întâlnește-mă acasă. Vreau să văd de ce ești în stare." Ohhhh, da!

Nu fi timidă. Aminteste-ti, împarți un pat cu acest bărbat - ai permisiunea sa fii "desfrînată". Și doar așteaptă, vei vedea cât de mult se excita cînd tu faci asta. De îndată ce ajunge acasă, sari pe penisul lui. Spune-i exact ceea ce vreai, într-un limbaj murdar.

O, Doamne, abea de am ajuns acasă. Simți cât de umedă sunt? Oooh, e drăguț … Pune mîna….oh! da exact asa. Ummmm ... nu știu ce e cu mine, dar m-am gândit doar la cocoșul tău toată ziua. Cum el stă adânc în mine. Oooh degetele tale pe clitorul meu ... felul în care mă "storci" înainte de a mă "fute". O, da ține-ți mâna chiar acolo, ohh doar puțin mai apăsat ... da.

Cred că termin….termin ...

Sângele lui fierbe acum. S-ar putea să rămână fără cuvinte, dar nu lăsa să te oprească să vorbești. Vorbeste murdar - ca femeia secretă și rea care ești. Fetele bune merg in rai. Fetele rele merg peste tot!


Sursa: "101 Nights of great sex"

251 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page